مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 22:352021-11-28اقتصادي

از افتتاح 12 ایستگاه متروی تهران تا انجام مطالعات LRT در بزرگراه شهید همت 


مدیر دفتر برنامه ریزی و مدیریت پروژه شرکت مترودر تشریح برنامه های متروی تهران، اعلام کرد که مطالعات اجرای طرح قطار شهری سبک یا همان «ال ار تی» به این شرکت واگذار شده است.

- مدیر دفتر برنامه ریزی و مدیریت پروژه شرکت مترودر تشریح برنامه های متروی تهران، اعلام کرد که مطالعات اجرای طرح قطار شهری سبک یا همان ال ار تی به این شرکت واگذار شده است.

  مهندس امیر عباس رضایی در گفت وگو با ایسنا، در توضیح کلیات برنامه سال آینده شرکت مترو گفت: در راستای افزایش ضریب ایمنی خطوط 3 و 4 ، بحث تکمیل تجهیزات تهویه، حریق، آسانسورها، ورودی ها و خروجی های اضطراری را به مانند گذشته دنبال خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه فعالیت ها در خطوط 6 و 7 به بهره برداری از ایستگاه ها و مسیر باقی مانده در جهت افزایش مسافرپذیری، تهویه میان تونلی و ایستگاهی، ورودی های دوم و سوم و خروجی های اضطراری معطوف می شود.

گفت: همچنین در مقوله پایانه ها و پارکینگ های خطوط هفتگانه، ادامه عملیات احداث فاز نخست پایانه آزادگان در خط 3 ، اجرای فاز یک پایانه دولت آباد در خط 6 ، آغاز عملیات اجرایی پایانه تختی در خط 7 و افتتاح فاز دوم پایانه شهید کلاهدوز در خط 4 مدنظر قرار دارد که البته تامین به موقع منابع مالی، شرط اصلی تحقق اهداف برنامه سال پیش رو تلقی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از افتتاح 12 ایستگاه متروی تهران تا انجام مطالعات LRT در بزرگراه شهید همت 

از افتتاح 12 ایستگاه متروی تهران تا انجام مطالعات LRT در بزرگراه شهید همت